13 april 2011

Songfestival

Iedereen heeft het al over het songfestival, ook al duurt het nog een maand. Dit jaar zingt een man die Alexei Vorobjov heet. Dat betekent Alex de Mus. Dan kun je toch beter kraanvogel heten :-)

Ik vind er niet zo veel aan, maar Natasja vind hem heel knap. (Je kunt hem hier zien en horen). Hij heeft meegedaan aan Фабрика звёзд (Fabrika zvjozd), de “sterrenfabriek”. Dat is zoiets als Idols. Voor het nationale songfestival deed ook een groep oma’s mee: de baboesjki uit Boeranov. (die kun je ook zien: hier bijvoorbeeld).  Die vond mijn oma leuk. Maar ze wonnen niet. En mijn moeder vindt de man die vorig jaar meedeed leuk. Die heet Pjotr Nalitsj en die was beroemd geworden door een liedje dat hij op internet had gezet. Dat is wel grappig.

Ik heb nog niets gehoord wat ik écht heel leuk vind.