17 augustus 2010

Mijn lied

Ik moet mijn koffers inpakken. We vertrekken al over een paar dagen. Ik heb de hele tijd een lied in mijn hoofd, ik heb het zelf verzonnen. De tekst is niet moeilijk en de melodie ook niet, maar ik weet niet hoe je noten opschrijft, dus je moet er zelf maar een muziekje bij verzinnen.
Het gaat zo:

wat moet ik nou, wat moet ik nou
in Moskou, in Moskou

daar in de kou, daar in de kou
van Moskou, van Moskou

mijn hart zegt au, mijn hart zegt au
om Moskou, om Moskou

wat moet ik nou, wat moet ik nou
in Moskou, in Moskou.

En zo kan ik de hele tijd doorgaan, alleen wordt mijn moeder er gek van zegt ze, dus nu neurie ik het gewoon.
Lalalala, lalalala, la laaaaala, la laaaaala...
Ik heb mezelf ook getekend. Lekker vrolijk. 

Mijn moeder zegt trouwens dat het bloedje heet is in Moskou en dat ik mijn bikini niet moet vergeten.
Ze zegt ook dat ik moet gaan slapen.